AVENIR este implicată în producția și comercializarea de produse pentru industria stomatologică si medicală, atât pe plan intern cât și în străinătate.
Biroul de vânzări se găsește în Rimini iar producția este realizată în colaborare cu firma STEIN SRL, pe baza unui parteneriat.
Trebuie subliniat un avantaj competitiv al companiei, faptul că, la acest parteneriat participă două firme cu experiențe diferite, una mai potrivită pentru studiul și cercetarea produsului și a materialelor, cu o atenție deosebită orientată spre piață, cealaltă concentrată pe aspectele tehnice ale punerii în aplicare a produsului final, formând astfel o unitate de producție echipată cu o flotă ce are o importanță deosebită, utilizând la maxim resursele umane și tehnica logistică.
PROFILUL COMPANIEI: VIZIUNE
Industria dentară trece printr-o perioadă de schimbări structurale și organizatorice majore. Intrarea pe piața internă a grupurilor multinaționale mari aduce provocări modelului de distribuție tradițional, de tipul Producător> Distribuitor Național> Depozitare locală> Consumator final. Recuperarea marjelor și controlul prețului final, sunt urmărite prin două strategii diferite: prima este raționalizarea ofertei prin achiziționarea de depozite regionale, a doua este crearea unei rețele de vânzare de către producători, ocolind mai multe etape din lanțul de distribuție. Companiile producătoare pot urmări o a treia strategie de fapt, investiția resurse umane și finanțarea cercetării și dezvoltării de noi produse calitative și inovative. Acest lucru va permite managementul independent al prețurilor și distribuției, cel puțin pe termen scurt/mediu, cu o oarecare îndepărtare de constrângerile mediului concurențial.
PROFILUL COMPANIEI: MISIUNE
În acest context al viziunii, AVENIR alege calitatea și inovația. Investițiile în cercetare și dezvoltare nu sunt doar o cerință spre o redresare a rentabilității, dar în special sunt răspunsul la un semnal care vine de pe piață, în urma unui studiu prin care am încercat să aflăm care au fost factorii de succes în satisfacția clienților. Din acest studiu, care s-a concentrat în special pe produse noi pe care dorim să le lansăm, a reieșit faptul că chiar înaintea prețului și plății, stau calitatea și serviciile, suportul post-vânzare, disponibilitatea produselor și livrarea la termen și astfel misiunea noastră este să satisfacem nevoile pieței, mergând în întâmpinarea nevoilor acesteia.